loading...
شمال ناز | اس ام اس و سرگرمی
admin بازدید : 79 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

 

http://up.shomalnaz.com/up/shomalinaz/Pictures/%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87.jpg

بیهوده تحریمم نکن !
من ایرانی ام !
برای داشتنت دنیا را هم دور خواهم زد . . .

-----------------


وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد ، هیچ فاصله ای دور نیست ،
هیچ زمانی زیاد نیست و هیچ عشق دیگری نمی تواند آن دو را از هم دور کند !
محکم ترین برهان عشق ، اعتماد است

-----------------

حوالی رویاهایم که قدم میزنم میبینم خیابان را

با بوی باران دوست دارم

و خودم را با بوی تو…

-----------------

هـدفـم را نـشـانـه گـرفـتـه ام . . .

قـلـــــ[♥]ــــــــب تـو . . .

بـدون هـدف دوسـتـت دارم . . .!!!

-----------------

تمام پیــاده رو های جهــان

اگـر گذر نــامه بخواهنــد ،

چشمان تـو را نشانشان می دهم !

-----------------

ای کاش که من پیر شوم در بغلت
با دست تو زنجیر شوم در بغلت
پرواز پر از حس رهایی ست ولی
ای کاش زمین گیر شوم در بغلت

-----------------

کنارم که هستی
زمان هم مثل من دستپاچه میشود
عقربه ها دوتا یکی میپرند
اما همین که میروی
تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم
جانم را میگیرند ثانیه های
بی تو

-----------------

دوسـ دارمــ وقـتـی کـه چـشـمـاتـو مـیـبـنـدی ...
بـا مـن بـه دردای ایـن دنـیـا مـیـخـنـدی ...
آروم مـیـشـم بـگـی از غـمـات دل کـنـدی ...
بـیـا بـه هـم بـگـیـم دوسِـت دارم ...
.

-----------------

آخر قصه ی عشق ما را همان اول لو دادند

همان جایی که گفتند :

یکی بود … یکی نبود

-----------------

چقدر سفت شده است پدال دوچرخه ی دونفره ی عشقمان !

یا من خسته شدم یا به سربالایی رسیدیم

شاید هم تو دیگر رکاب نمی زنی … !

-----------------

زیر سایبون چشمات تو شبستون نگاهت

یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیرم

بین پاییز و زمستون انتظار و نم بارون

میون نامهربونی تا بخوای برات می میرم

-----------------

نیمکت چوبی کهنه نم گرفته زیر بارون

زیر سقف بی قرار شاخه های بید مجنون

ابر بی طاقت پاییز مثل من چه بی ستارست

مثل من شکسته از این نامه های پاره پارست

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 16,834
  • کدهای اختصاصی